utorak, 17. svibnja 2016.

Nuxe čudesno suho ulje sa zlatnim sjajem

Pozdrav svima!

Danas vam tipkam o jednom proizvodu koji je već dugo na mojoj wishlisti, a to je Nuxe-ovo suho ulje. Dvoumila sam se između Nuxe-ove i Olivalove verzije, Olivalo čarobno ulje je mnogo povoljnije,ali iskreno meni se Nuxe-ovo činilo malo sofisticiranije pa mu nisam odoljela kad sam ga na Feelunique-u našla na akciji.


Cijena mu je bila oko 45 eura (oko 335 kuna) za 100 ml, a ako se ne varam slična cijena mu je i našim ljekarnama, no ja sam imala kupon za 15% popusta. Uz ulje na poklon sam dobila i praktični neseser s mini verzijom od 30ml običnog suhog ulja, uljem za tuširanje (50ml) i scrub-om za tijelo (50ml). Ovaj poklončić dobijete ako potrošite više od 250 kuna, pa ako planirate kupovati neki Nuxe-ov proizvod, savjetujem vam da to napravite preko Feelunique-a jer smatram da je poklon stvarno lijep i vrijedan.


Samo ulje dolazi u staklenoj bočici s pumpicom (verzija od 50 ml nema pumpicu, samo obični otvor), a sastav mu je sljedeći: COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, DICAPRYLYL ETHER, MACADAMIA INTEGRIFOLIA SEED OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, CORYLUS AVELLANA (HAZEL) SEED OIL, MICA, CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL, SILICA, PARFUM/FRAGRANCE, TOCOPHEROL, CI 77891/TITANIUM DIOXIDE, BORAGO OFFICINALIS SEED OIL, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, CI 77491/IRON OXIDES, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, HYPERICUM PERFORATUM FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, SOLANUM LYCOPERSICUM (TOMATO) FRUIT EXTRACT, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOL, GERANIOL [N2207/B].

Dakle, sadrži vitamin E, ulje lješnjaka, makadamije, slatkog badema, gospine trave, kamelije i borača.  Miris mu je predivan, barem meni, ja inače volim slatkaste mirise, a ono što me posebno oduševilo je dugotrajnost mirisa na koži.



S pravom nosi naziv suho ulje jer se veoma brzo upije u kožu i ne ostavlja masni trag. Verziju sa šljokicama sam htjela radi ljetnog razdoblja da mi dodatno naglasi preplanulost, a inače ljeti volim natrackat na sebe sve što šljašti :D. Odmah na prvu sam se zaljubila u finiš koji ostavlja na koži, jako suptilan sjaj koji se kao i miris, jako dugo zadržava.



Kao što možete vidjeti na slici, šljokice ni krupne ni upadljive, a na koži se stope u nježni zlatni sjaj. 
Iako je ovo ulje namijenjeno i za njegu kose i lica, ja ga namjeravam koristiti samo u svrhu njege tijela, a obično ulje ću isprobati na vrhovima kose. Primjetila sam da je potrebna veoma mala količina ulja za željeni efekt tako da mislim da će mi bočica od 100 ml jako dugo trajati. 

 I za kraj, evo što o ovom ulju piše na Nuxe službenoj stranici, a ja se slažem s njima i jedva čekam duge ljetne noći da iskoristim njegov pun potencijal: Laboratorij NUXE dodao je listiće zlatnog odsjaja u koktel čiste prirode – Huile Prodigieuse®OR Čudesno suho ulje sa zlatnim sjajem zlatna je zvijezda ljetne višenamjenske njege. Neodoljiv spoj čiste prirode i zlatnog luksuza svakako je najglamurozniji proizvod iz prirode. Svojim zlatnim česticama, ova glamurozna inačica suhog ulja koži daje nijansu tamniju boju te prekrasno naglašava preplanulost, dok na nogama postiže efekt "svilenih čarapa".

Jeste li isprobali Nuxe čudesno ulje? Koju verziju preferirate? Na koje načine ga koristite?

Do idućeg čitanja!! :** 


Nema komentara :

Objavi komentar