petak, 8. travnja 2016.

L'OREAL INFALLIBLE 24h MATTE tekući puder - recenzija

Napokon je i na police naših drogerija stigao puder o kojem sam toliko slušala kod američkih beauty vlogerica; iako na američkom tržištu ima malo drugačiji naziv (pro matte, a u Europi 24h matte) radi se o potpuno istoj formuli s tim da je naše tržište zakinuto što se tiče izbora nijansi. Kod nas je dostupno 6, a u SAD-u čak 12! Ono što me najviše razočaralo je to što su u europske drogerije stigle vrlo svijetle nijanse s ružičastim podtonovima tako da je nama s maslinastim tenom jako teško naći odgovarajuću nijansu.

Ja sam izabrala nijasnu broj 24 (golden beige) ali tijekom ljetnih mjeseci neće mi odgovarati nijedna iz ove linije, što je šteta jer me puder kupio po svemu ostalom!


Nije komedogen i nisam primjetila ni najmanje znakove divljanja kože, što je za mene veliki plus jer imam jako osjetljivu kožu.

Ambalaža je prilično praktična, nije najbolja na svijetu, jer nema pumpicu, ali tubica je isto ok, možete bez problema kontrolirati koliko proizvoda trošite. Količina koju dobijete je 35 ml, a cijena mu je 90kn, ja sam ga platila 60 jer sam imala dm knjižicu s kuponom od 30% popusta.

Sad kad smo prošli sve dosadne tehnikalije prelazimo na zanimljiviji dio. Tekstura mu je gusta ali ne pretjerano i jako lako se razmazuje po koži.


Čim sam ga prvi put nanijela odmah me podsjetio na moj omiljeni EL Doublewear, ne po prekrivnoj moći, nego po finišu kojeg ostavljaju na licu, oba pudera su mat, baršunasta ali ne previše teška. L'Oreal je još lakši od Doublewear-a, ali i manja mu je trajnost na koži. Nije mi se uvukao u borice smijalice, izdržao je radni dan sasvim dobro, nije me držao potpuno mat kao Doublewear, ali ja sam uljara :D, vjerujem da bi blago masnoj koži i Infallible bio skroz dovoljan. Nanosim ga Real Techniques Buffing četkicom o kojoj sam vam već pisala u prošlomjesečnim favoritima.


Što se tiče prekrivanja ne mogu reći da je ovo puder potpune prekrivne moći kao što je to DW, Infallible ima srednje prekrivanje, možete to vidjeti na mojoj koži koja nepravilnosti ima koliko hoćete. (a sad je još u dobrom periodu :D) Svega tu ima; blagih ožiljaka, prištića, mitesera, proširenih pora, ukratko divotica jedna.

A ovo je nakon jednog sloja pudera, bez primera. Rezultat bude još bolji s primerom, korektorom na potrebnim mjestima i malo pudera u prahu, no za svrhu recenzije htjela sam da vidite kako radi sam Infallible, a moje mišljenje je da svoj posao obavlja super.

Sve u svemu, ovo je jedan odličan drogerijski puder kojem ću se sigurno vraćati, idealan je za svakodnevno korištenje, barem meni a sigurno ima cura koje nemaju previše problema s kožom pa će im on biti previše za svaki dan. Meni je Infallible taman u nekakvoj zlatnoj sredini, nije pretežak i jako je ugodan na koži.

Ocjena: 4/5 i to samo zbog manjka izbora nijasni

Jeste li ga već isprobali? Je li se i vama svidio?

Do idućeg čitanja! :**

Broj komentara: 11 :

  1. Tek sam sada naisla na ovaj ppst i dobra recenzija :)
    Planiram ga kupiti, nekako nisam još jer sam imala hrpu za probati (još imam, da se razumijemo). Gdje kupuješ svoj Doublewear?

    OdgovoriIzbriši
  2. Oprosti, tek sad vidim komentar. Hvala ti 😊 double wear kupujem u mullera.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na temelju Vaše recenzije kupila sam puder i primer...imoram Vam reći da je užasan ;( bar za mene. Nadala sam se da je konačno stigao proizvod koji će moju masnu kožu bar neko vrijeme (4 - 5 h) staviti pod kontrolu, ali čak ni uz L'Oreal Paris Infallible Primer Matte Base, L’Oreal Infallible 24h mat tekući puder i puder u kamenu Rimmel Stay matte, moja koža ne ostaje mat.
    Već nakon manje od pola sata od nanošenja se sjajim više nego s bilo kojim drugim puderom koji sam koristila, čak mi je gori i od tekućih pudera koji ne obećavaju matirajući finish. Kako je jako često potrebno skidati maramicom masnoću s lica (tapkajući po licu), previše pudera ostaje na maramici i već oko 12 h ja uopće nemam puder na licu, s tim da ga nanosim u 6h. Tako loše se ni jedan puder na mome licu do sada nije pokazao, ne prekriva baš dobro, morala sam ga nanositi u 2 sloja, s tim da nemam neke ožiljke ili puno prištića. Također veliki problem mi je što se nakuplja u porama, baš je ružno za vidjeti, posebno na nosu i bradi i kada ga nosim imam cijali dan ružan osjećaj na licu, kao da me netko zalio nečim. Na žalost, ovim proizvodima ne mogu naći dobru stranu :( osim da je primer jako ugodan za kožu i lako se razmazuje... To je moje iskustvo...gore nego s bilo kojim puderom do sada...a vjerujte mi da sam probala gotovo sve...toliko je loš da po prvi puta u životu komentiram recenzije, možda pomogne nekome tko ima masku kožu kao ja, za nas taj proizvod nije uopće dobar ;(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas mi je zao sto vam ne odgovara, ja osobno kao hardcore masnokozac nisam imala nikakvih problema s ovim puderom, dapace, veoma je dugotrajan na mojoj kozi i ne skuplja se u porama. Medutim, koza je individualna i osjetljiva tema, vjerujem da ni svi masnokosci nisu jednaki. pokusajte s estee lauder doublewear puderom ;)

      Izbriši
  4. Moram prokomentirati komentar doticne iznad Uknown. Ja imam izuzetno masnu kozu i sa bilo kojim tekucim puderom prosijam u roku sat maksimalno sat i pol vremena, dakle ujutro se nasminkam i dok dodem na posao vec se sijam kao tava puna ulja. Ovo je jedini puder s kojim i bez primera izdrzim 3 sata a da se ne zasjajim i to upravo na ovim ljetnim temperaturama. Ja sam prezadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je isto tako, drago mi je da vam odgovara ;)

      Izbriši
  5. Hoce li mi ovaj puder odgovarati ako imam normalnu do suhu kozu i jel cu imat problema sa nanosenjem zbog guste teksture?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iskreno, ja bi na vasem mjestu pokusala s malo manje gustim puderom, npr. Loreal True match koji je divan puder za normalnu do suhu kožu.

      Izbriši
  6. Zdravo, znam da je malo starija recenzija,ali me zanima ovaj puder i da li oksidira na kozi? Mjesovita koza, zutog podtona ako nesto znaci :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry na kaasnom odgovoru. Mrvicu oksidira, ali nije neki problem posebno ako kupis jedan ton svjetliji puder ;)

      Izbriši