utorak, 5. travnja 2016.

ESSENCE baza za sjenilo I love colour intensifying base

Pozdrav svima!

Danas vam donosim kratku recenziju jednog malog Essence-ovog draguljčića kojeg sam otkrila u svojim nedavnim drogerijskim pohodima. 
Sigurna sam da ste već upoznati s njihovim proizvodom sličnog tipa I love stage bazom za sjenilo s kojom ja osobno i nisam bila pretjerano oduševljena. Nisam primjetila da radi išta osobito; nije mi produžavala vijek trajanja sjenila na kapcima niti je pojačavala intezitet boje, jedina joj je korisna funkcija bila ujednačavanje boje kapaka, a za to možete koristiti i najobičniji korektor. Zato nisam imala velika očekivanja od ovog Essence-ovog noviteta, privukla me samo riječ intensifying pa sam joj odlučila dati priliku i ... zaljubila se!







Ambalaža je identična kao kod I love stage baze, plastična tubica od 4 ml. No, razlikuju se u boji te naravno u svojoj namjeni. I love colour baza je svijetlo roze boje, a na službenoj stranici piše da se može nositi i samostalno, ja je nisam dosad koristila na takav način, mislim da za to ipak nije dovoljno pigmentirana.


Ja je koristim prije metalik i svjetlucavih sjenila i po tom pitanju je definitivno najbolja baza koju sam isprobala. Na idućim slikama možete vidjeti koju ogromnu razliku napravi u intezitetu boje. Na slikama su s lijeva na desno ova sjenila: L'Oreal infallible u nijansi All night blue, Stand-offish iz The Balm-ove palete Nude Tude te highlight Mary-Lou manizer kojeg ja često koristim kao sjenilo.

                                        Prvi swatchevi svih nijansi su bez baze, a drugi s bazom
                                           Swatchevi na sunčevoj svjetlosti

Što se inteziteta tiče potukao je čak i moj obožavani MAC-ov Paint pot u nijansi Soft Ochre. Razliku čak ne primjetim ni kod trajnost na kapcima, traju potpuno jednako, dakle u mom slučaju ne baš dugo jer sam masnokožac.Na slici možete vidjeti kako Mary Lou izgleda sa Soft Ochre (lijevo), a kako s Essence-ovom bazom (desno).
Minus ove baze je samo kod rada s mat sjenilima, tu ipak pobjedu odnosi MAC-ov Paint pot, mat sjenila nekako lakše klize preko njega i urednije se blendaju. Možete to vidjeti na primjeru nijanse Sexy iz Nude Tude palete. Lijevo je nanesena preko Essence-ove baze, a desno preko Paint pot-a.

Ali ja joj to čak ni ne zamjeram, oborila me s nogu kod nanošenja metalik sjenila, finiš koji na kraju dobijete izgleda skoro kao kod foiled formula. Svakako isprobajte, cijena je više nego pristupačna.

Sastav: AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, MICA, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, SODIUM CHLORIDE, CERA ALBA (BEESWAX), STEAROYL INULIN, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, TIN OXIDE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Cijena: 21.90 kn

Ako ste već isprobali ovu bazu, koja su vaša mišljenja?

Do idućeg čitanja! :**


2 komentara :

  1. uuuu, nije mi odgovarala ona prijašnja verzija, ali bi ovu mogla probati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni meni, ali nije ni sjena ovoj, probaj 😉

    OdgovoriIzbriši