četvrtak, 14. travnja 2016.

New in #1

Pozdrav dragi moji!

Danas vam donosim svoje nedavne kozmetičke kupovine i prve dojmove o proizvodima. Haul nije velik, svi proizvodi su kupljeni mojim novcem pa su tako i mišljenja o njima u potpunosti iskrena i nepristrana.


Krenut ćemo s preparativom; ovaj mjesec počastila sam se s Clinique Moisture Surge Overnight maskom za lice. Već duže vrijeme sam u potrazi za dobrom hidratantnom maskom jer iako je moja koža izuzetno masna, dehidrirana je i trebala mi je maska koja će je osvježiti i "vratiti u život" nakon Duac kreme za akne koja isušuje kožu. Nakon iscrpnog istraživanja odlučila sam se za Clinique-ovu masku jer mi se po sastavu činila obećavajućom, nije komedogena i  nadam se da mi neće izazvati neugodne reakcije. Isprobala sam je sinoć i ujutro sam bila oduševljena rezultatom, koža je nevjerojatno mekana, blistava i puder mi je krasno sjeo na lice.

Masku sam preko feelunique-a platila 39.60 eura (oko 296 kuna). Znam da joj je cijena vrtoglava (bar za moje prilike) ali dobijete 100 ml, a potrebna je mala količina za cijelo lice pa mislim da će mi dugo trajati. Inače, dok za dekorativu važem svaki novčić i uvijek tražim povoljnije alternative, za preparativu mi nije žao dati novce, jer ipak na kraju dana skinemo maskaru, puder, ruž, rumenila, bronzere  i razna čuda, a koža je ono što nam ostaje, tako da trebamo ulagati u njeno zdravlje. 

Urban Decay Naked skin tekući puder - ovaj puder sam kupila jer sam htjela isprobati neku laganiju formulu za vrijeme toplijih dana, pa nakon hrpe pozitivnih recenzija koje sam pročitala, odlučila sam ga staviti na test. Nedavno sam ga isprobala, još je rano da dam ikakvo konkretno mišljenje, pa očekujte recenziju nakon što se još malo s poigram s puderom. 


Puder sam kupila također preko feelunique stranice, 30 ml sam platila 35.64 eura (oko 267 kuna).

 Mislim da sam vjerojatno jedina osoba na planeti koja do sad nije isprobala barem neku verziju čokoladnih paleta. Ubrzo planiram investirati u Too Faced Chocolate Bar paletu, ali i Semi Sweet mi je djelovala jako primamljujuće, a budući da bi mi novčanik doživio infarkt da kupim obe verzije, odlučila sam kupiti dupe Semi Sweet palete, a to je Salted Caramel paleta od Make up Revolution-a. Pakiranje me oduševilo, a i bojice pa sam kao prava nestrpljiva koza morala odmah zabosti prste u nju što možete vidjeti i na slici :D


"Četkica" koju dobijete uz  nju nije vrijedna spomena, pa je odmah završila u smeću. O paleti ću vam pisati više u nekoj od narednih recenzija, zasad nisam pretjerano oduševljena formulom svih sjenila, definitivno dobijete ono što i platite. Ali, to je tek prvi dojam, još je nisam koristila, pa ćete detaljnije mišljenje dobiti u recenziji. Kupila sam je preko Makeup Revolution službene stranice za 8 funti(oko 75 kuna).

U istoj narudžbi sam kupila i Awesome Metals Eye Foils  kremasto sjenilo u nijansi Rose Gold. Ovo je malo šljašteće savršenstvo!!! Formula je kremasta, pigment intezivan; kad sam radila swatch, trebala sam koristiti micelarnu da bih ga skinula s ruke, nadam se da će i na kapcima biti jednako divan i dugotrajan.


 U paketu s njim dolazi i mini tekući primer te mali limeni kolutić na kojem možete pomiješati primer sa sjenilom. Dugo sam slinila nad Stila Magnificent Metals sjenilima, ali mislim da mu je ovaj mali dupe dostojna zamjena. Cijena mu je bila 4 funte (oko 37 kuna). Poštarinu za oba proizvoda sam platila oko 5 funti (46 kuna). 


I za kraj imamo nezaobilazne tekuće ruževe; Aurine Absolute Matte ruževe sam već isprobala, čim su stigli u Split, neke formule su me ugodno iznenadile, a neke su bile totalni promašaj. Ovaj put sam kupila nijanse Time for Selfie, krasna neobična ljubistača bojica, Last Goodbye topla nude nijansa, nije presvijetla pa je nosiva i mislim da bi super pristajala svim tonovima kože te My beloved, breskavasta nude boja, za mene osobno presvijetla, ali s odgovarajućom olovkom za usne bi mogla funkcionirati. Cijena svakog ruža je oko 40 kuna.


Šećer na samom kraju je Lime Crime tekući ruž kojeg sam kupila preko Aliexpress-a,  na raznim stranicama vodi rasprava o tome jesu li ovo kopije ili originalni Lime Crime ruževi, neki smatraju da je brend  zbog raznih kontroverza koje se vežu uz njega drastično smanjio cijene. Ja mislim da su kopije, no nemam originalni Lime Crime ruž i ne mogu vam reći postoje li razlike ili ne, ono što znam da je ovo jedan od najdugotrajnijih ruževa koje sam probala, skinuti ga s usana možete isključivo micelarnom vodom pomiješanom s nekom vrstom ulja. Ja sam izabrala tamno smeđu  nijansu Salem. Sad su im trenutno cijene spustili na 1.7 dolara, moj savjet je da ih svakako isprobate, meni je na listi želja još nijansa Cashmere.

    S lijeva na desno: Time for Selfie, Last Goodbye, My Beloved i Salem

I to bi bilo to za ovaj haul, jeste li vi isprobali neke od ovih stvarčica?

Do idućeg čitanja! :**

2 komentara :

  1. Paletica je divna kao i Aurini mat ruzevi koje ja OBOZAVAM! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nađe se pokoji da je malo lošiji, ali sve u svemu su super 😊

    OdgovoriIzbriši