utorak, 29. ožujka 2016.

Empties #1 (potrošeni proizvodi i kratki dojmovi o njima)

Pozdrav svima!

U današnjem postu tipkam vam o proizvodima koje sam potrošila, kako su mi se svidjeli te bili ih ponovno kupila. Što se preparative tiče, konačno sam pronašla rutinu koja mi odgovara, tako da se tu uvijek vrte isti proizvodi i nema smisla stalno ih ponavljati. Međutim, dekorativu i proizvode za njegu kose i tijela mijenjam često pa ću vam o njima i pisati u postovima ovakvog tipa.

Redken Extreme šampon za kosu - ova plava Redkenova linija namijenjena je osobama s oštećenom, tankom i suhom kosom, dakle meni :D. Šampon je obogaćen ceramidima i proteinima te navodno dubinski hrani kosu. Kupila sam ga preko lookfantastic stranice, dobijete 300 ml za 16 eura (oko 120 kuna). Trajao mi je skoro tri mjeseca, a kosu perem svako tri dana. Iskreno, ja nisam primjetila nikakvu razliku, općenito smatram da nijedan šampon ne može napraviti drastičnu promjenu na vašoj kosi jer prekratko stoje na vlasištu. Možda se varam, ali to je moj dojam. Ovo je kupnja koju ne bih ponovila, priliku ću još dati Vichy Dercos Neogenic šamponu, a onda se vraćam na drogerijske brendove.

Redken Extreme Strength Builder maska za kosu - maska za kosu iz iste linije, također kupljena preko lookfantastic-a. Za 26 eura (oko 195 kuna) dobijete količinu od 250 ml. Za razliku od šampona, maska se brzo troši i ovo mi je već druga potrošena kutijica. Stavljam je nakon skoro svakog pranja kose i držim oko dva sata prije ispiranja, kosa nakon nje bude sjajna, glatka, lepršava, stvarno kao iz reklame :D. Sigurno ću je opet kupiti, ali trenutno mi je na listi želja Kerastasina maska Force Architecte (jeste li je isprobali, vrijedi li novaca?) pa će ona vjerojatno prva doći na red.


Estee Lauder Double Wear Stay in Place puder  - zaista ne znam što napisati o ovom puderu, a da već nije napisano. Dugotrajan, s iznimnom prekrivnom moći, te iako ima spf 10 nikad nisam primjetila da na fotografijama slikanim uz blic izgledam kao Casper. Ovo mi je već treća potrošena bočica, ali ga zasad ne namjeravam kupovati, u zadnje vrijeme nemam problema s kožom lica pa napokon imam priliku isprobati laganije formule pudera, no kad mi lice podivlja vraćam se svom vjernom Double Wear-u.Kupila sam ga u Mullera, ne sjećam se točne cijene, mislim da je bio oko 350 kuna ali vrijedi svake lipe, uz svakodnevnu upotrebu trajao mi je 6 mjeseci.

Benefit They're real maskara - ovu maskaru kupila sam u Douglasa prilikom putovanja u Njemačku i platila je 27 eura (oko 200kn). Maskara je solidna, ne ostavlja grudice, lijepo razdvoji i produži trepavice te se ne razmazuje. Mislim li da vrijedi 200 kuna? Nikako. Moje mišljenje je da  nijedna HE maskara koju sam isprobala ne vrijedi tih novaca. Iskreno, u svemu je nadmašuje drogerijska maskara o kojoj ću vam tipkati u favoritima mjeseca ožujka.

Economic parfem 297 - ovo je parfemčić kojeg uvijek držim u svojoj torbici, idealan je dnevni miris. Broj 297 je kopija Chloe parfema kojeg sam imala i ja razliku ne primjetim, možda moje nosnice nisu baš istančane ali meni mirišu identično. Baš sam nekidan bila u banci i teta na šalteru me pitala je li to Chloe parfem :D. Na koži se ne zadržava baš dugo, ali na odjeći traje i traje...20 ml sam platila 39 kuna.

Afrodita SPA mousse za tijelo -  Nakon što sam dugo vremena koristila Afroditin maslac za tijelo jojoba oil & shea butter, zaintrigirala me ova roza kutijica pa sam je odlučila isprobati, nažalost, nije me oduševila, osim mirisa jagoda koji nestane s kože nakon par minuta, meni ovaj mousse nije ponudio ništa više. Ne hrani kožu ni upola kao maslac od jojobe (a meni i miriše ljepše), osjetim zatezanje kože već nakon pola sata pa ne vjerujem da ću ga opet kupiti. Platila sam ga oko 45 kuna u DM-u.


 Versace Crystal Noir, toaletna voda - i kao šećer na kraju, jedan prekrasan miris. Ja osobno ne volim dijeliti parfeme na zimske i ljetne ali kad bih trebala, ovaj parfem bih svrstala među zimsku kategoriju, bogat je, pomalo težak, onako kako ja to volim i dugoo se zadržava na koži. Budući da sam ga dobila na poklon ne znam mu točnu cijenu. Sigurno bih kupila novu bočicu da se u moj život nije ušetao jedan drugi neobični krasotan o kojem ću vam pisati u idućem postu.

Eto dragi moji, to bi bilo to od mene za ovaj post. Jeste li vi isprobali ijedan od ovih proizvoda, koje je vaše mišljenje o njima?

Do idućeg čitanja! :**








2 komentara :

  1. Lepe su ti stvarcice, a ja samo odlazem i odlazem svoj "empties post"-bice jako veliki izgleda :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Fala ti puno! Jedva cekam, sto duzi empties, meni draži 😉

    OdgovoriIzbriši